3 april 2011

Dagens ord - INSPIRATION!

Jag fullkomligt älskar inredningsmagasin. Det blanka papprets sköna känsla mot fingrarna, det goda kaffet som oftast intas i samband med läsningen, artiklarnas sköna vinklingar och framför allt bildernas magiska inspirerande förmåga!

Men är magasinens tid förbi?
I det bloggsamhälle som vi idag lever så är jag rädd för att säga att det nog är på väg dit! Datorns tangenter kan inte jämföra sig med den verkliga känslan av pappret i mina händer men den fullkomligt totala uppfyllelsen av glädje, inspiration och lycka som vissa bloggar kan ge är något helt utöver allt annat!

Lediga stunder tillbringas allt oftare bläddrandes, scrollandes & länkandes mellan olika bloggar! En personlig favorit just nu är Mokkasins fantastiska sida. Bilderna, färgerna, harmonin, känslan. Tack Sofia för allt ögongodis!




Så mitt tips till er idag är, fortsätta köpa magasinen, de är fortfarande grunden till mycket av den underbara inspiration som vi hittar i alla bloggar därute på nätet. Men har du inte råd att köpa alla tidningar du önskar så är mitt heta tips till dig, läs Mokkasins och andras bloggar för gratis tips, glädje och inspiration!



Ha en fin inspirerande söndag! PS. Bilderna i inlägget är från  Mokkasins blogg.
Over and out - D.N.A designandart.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar