12 januari 2011

Först ut!

Först ut i vår serie med gästbloggare blir Lotta Losten. En formgivare som skapar alldeles fantastiska smycken! Hennes berättelse läggs ut den sista januari.
Lottas vårhyheter finns i vår butik på vallgatan 22 i början av februari!

Följ oss här på bloggen för nya spännande inside-berättelser från våra duktiga konsthantverkare, formgivare och designers! Ett nytt gästblogginlägg den sista i varje månad!


"Smycken kan vara så mycket mer än vackert pynt att hänga om halsen. För mig är smycken konst som du kan bära med dig vart du än går, och som förstärker ditt eget uttryck. Mina kreationer har oftast sitt ursprung i naturens former och mönster. Det är vilt och snårigt samtidigt som det är stabilt och kontrollerat. Jag jobbar gärna tredimensionellt och inser att mina smycken går mer och mer åt det skulpturala. En rulle koppartråd kan bli vad som helst om du låter händerna löpa fritt."
Lotta Losten

Ha en härlig dag vart du än befinner dig runt om i vårt vackra land! Utanför mitt fönster ligger 1 decimeter nysnö på träden och bildar ett vackert täcke över den isbelagda sjön.

Vinterhälsningar från tjejerna på D.N.A design and art.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar